Lipiec zmienny jest, jak moja kawa na stole. Stawiam gorąca a pije zimną!

1. Lato mieszane, albo skrajnie upalne albo zimne w granicach 12 stopni.
2. Nerkowe zawirowania Adikowe trwają, sondę trzeba wyciągnąć prywatnie bo na NFZ ludzie umierają! WTF?!!!!!!
3. Wakacje trwają, nerwy szaleją! Matka w wakacje powinna mieć urlop od dzieci -amen!
4. Grille w których królują pieczone ziemniaczki - tak można siedzieć do 23.oo na tarasie!
5. Tego lata seks smakuje jakoś inaczej. Zadziornie. Smacznie. Pieprznie.
6. Druga łazienka skończona!
Projekt mój, wykonanie Adik w całości sam, od podstaw, od wylewki po ostatni kurek w kranie. Wlasnie odebrałam telefon, że Zingerka jest do odebrania, wyczyszona i pomalowana. Hurrra! 🥳🥳🥳🥳
Ponieważ będzie moja szafką pod umywalkę!!! 😃😃😃😃
7. Czas zacząć sprzątać "zakamarek" i zrobić sobie tam sypialnie!!!! 🥰🥰🥰🥰🥰
Z zakamarka jest wyjście na taras więc... Będzie cudnie! 😍

Komentarze

  1. ad.2 ja miałam wyciągniętą na NFZ, rok z hakiem temu... jak widać żyję i mam się całkiem ok. z DJ można chodzić do pół roku o ile nie ma komplikacji, samo wyjęcie trwa 15 minut, dłużej się później leży w łóżku po znieczuleniu, nieogólnym dla jasności ;) ludzie umierają fakt, ale z powodu długotrwałego czekania, ja na termin usunięcia kamieni czekam 2 rok przy czym co chwila słyszę, nie mamy wolnych terminów, nie powiem pani z wyprzedzeniem i tego typu pierdulety...
    ad. cała reszta tylko pozazdrościć :) ściski i cmoki Wam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety mąż nie mógł tyle z nią chodzić bo naciskała na jakoś nerw i od jej włożenia nieustannie odczuwał ból. Dodatkowo można już ja ja b wyciągnąć bo z nerka wszystko było ok tylko państwowe terminy tak odległe jak ja mama ze Śląska nad morze.
      A poza tym nie mógł sobie pozwolić na kolejne 2 miesiące L4 gdzyz już by się mogł pożegnać z pracą, a urolog jasno powiedział, że nie da mu zdolności dopóki się tego nie pozbędzie, bo praca w takich warunkach z sonda nie wchodzi w grę (mój mąż jest elektrykiem dolowym na kopalni)

      Usuń
  2. Też uważam, że matka w wakacje powinna miec urlop od dzieci, ale nie ma co marzyć o takim luksusie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję łazienki i udanego seksu ;) Zdrowia dla męża! Mam nadzieję, że juz się pozbył balastu!
    I.. pocieszę cię: za kilkanaście lat twoje zyczenia z pinktu 3 może się spełnić! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się domem. I dziećmi.
      Ale ostatnio znalazłam ofertę hotelu w Karpaczu i... Się rozmarzyłam! 😭

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozgadana

Wakacyjne rozsterki życiowe...

rzecz o jajach!