Sennie erotycznie...

Znikasz mi śnie marny
W nicości wszechistnienia
Jesteś niczym
W porównaniu
Z czymkolwiek

Upojenie ekscytacją
Drżące dłonie
Serce rwące się z piersi...
Nic nie jest w stanie ciebie zatrzymać

Przychodzisz nieoczekiwanie
Śmiejesz mi się w twarz
Muskasz moje wargi
I pozostawiasz jak nagą rozgrzaną kochankę

Bezszelestnie
Na paluszkach
Z ironicznym uśmieszkiem
Z przerzuconą koszulą przez ramie
Uciekasz ode mnie

A kiedy łóżko stygnie

Kiedy oddech lekkim się staje

Powieki opadają z utęsknienia

Wracasz

Otulasz
Całujesz
Pieścisz
Obejmujesz

I...

Cała jestem twoja!


Przyjdź. Natychmiast!!!

Komentarze

  1. ładny wierszyk.

    choć ja jestem już na seksualnej emeryturze i takie wierszyki nie wzbudzają we mnie emocji, podobał mi ise

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo powiem ci.. gorącooo!Mimo braku dosłowności i szczegółów erotyzm rozpala powietrze nie gorzej niż słońce.
    Filmik obejrzałam , dziękuję, daje do myślenia...

    OdpowiedzUsuń
  3. sennie, gorąco i zmysłowo...podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę. Mi tez sie podoba. I ....
    "Mecza " mnie takie sny ostatnio... ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. dwa razy nie trzeba byłoby m powtarzać gdybym taki tekst usłyszał

    OdpowiedzUsuń
  6. dwa razy nie trzeba byłoby m powtarzać gdybym taki tekst usłyszał

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozgadana

Wakacyjne rozsterki życiowe...

rzecz o jajach!